Zijn Edgy-gebruikers tevreden?

FD-Computers info op fd-computers.be
Do Dec 14 13:55:54 UTC 2006

> Updates gaan nog niet altijd
> goed, maar ik heb zelf het idee dat dat door een trage mirror komt, want
> het probleem is iedere keer maar tijdelijk (tijdens de upgrade had ik
> ook al problemen met een trage mirror; dat is hier toen ook gemeld).

Kwestie van die updates, je moet uw sources.list eens aanpassen zodat de
belgische mirror er niet meer in staat. De laatste week ligt belnet
voortdurent plat.

En anders vind ik dat Edgy :

Heel goed is volgens een ubuntu installatie, maar niet aan te wijzen is
met een kubuntu installatie. Als je KDE wil hebben installeer je veel
beter de ubuntu en dan kde toevoegen dan de kubuntu op zich te
installeren.  Nu de mensen zullen wel beweren dat kubuntu gewoon de
ubuntu met kde erop is. Deze keer is dat geen waar, kubuntu trekt op
niet veel omdat er bijna niets meegeïnstalleerd wordt. (vb. adept ?
nergens te vinden)

Andere fouten heb ik niet echt tegengekomen, voor mij mag ubuntu 6.10 er
wel zijn en zou ik ook ten volle aanraden. Kubuntu 6.10 zou ik zeker
niet aanraden tenzijn ubuntu met kde nadien geïnstalleerd

Met Vriendelijke groeten,

Frederik Dewanckele
Zaakvoerder FD-Computers

www.fd-computers.be   >>>>DE BESTE SERVICE VAN DE STREEK <<<<
www.linuxinstallaties.be  uw computerwinkel voor zowel windows als linux.
OPENINGSUREN : Maandag : Gesloten,  Dinsdag : 9u-12u en 13u-19u,
Woensdag: 13u-19u, Donderdag: 13u-19u, Vrijdag : 9u-12u en 13u-19u,
Zaterdag: 9u-12u en 13u-18u, Zondag : Gesloten

Kom vandaag nog om uw gratis ubuntu linux installatie cd's.