Zijn Edgy-gebruikers tevreden?

Robert Spanjaard spamtrap op arumes.com
Do Dec 14 11:01:46 UTC 2006

Op m'n notebook heb ik nu een paar maanden Edgy draaien. Omdat dat in het
begin nogal wat problemen gaf, heb ik de upgrade op m'n desktop
uitgesteld, omdat ik vond dat Edgy eerst moest laten zien dat die
problemen maar tijdelijk waren.
Intussen heeft Edgy zich hier aardig bewezen. Updates gaan nog niet altijd
goed, maar ik heb zelf het idee dat dat door een trage mirror komt, want
het probleem is iedere keer maar tijdelijk (tijdens de upgrade had ik
ook al problemen met een trage mirror; dat is hier toen ook gemeld).

Voor ik m'n desktop naar Edgy overzet, wil ik nu alleen nog weten of
andere (32 bit-)Edgy-gebruikers ook probleemvrij zijn.

--
Regards, Robert                                      http://www.arumes.com