re xinit errno 3

tom vissers tom_vissers_vik op yahoo.com
Di Dec 12 17:52:36 UTC 2006

> Message: 2
> Date: Sun, 10 Dec 2006 08:09:55 +0100
> From: Mart?n van de Streek <martijn op foodfight.org>
> Subject: Re: xinit errno 3  Invalid
> MIT-MAGIC-COOKIE-1 key
> To: ubuntu-nl op lists.ubuntu.com

> ik van Mandriva 2006
> omschakeling heb ik fysieke
> benodigde gegevens door
> met het internet

> elke poging om met
> foutmeldingen zowel als
>
> Hoe heb je Ubuntu geinstalleerd? Helemaal "kaal", of
> [...]
We hebben Ubuntu geinstalleerd op de nieuwe schijf via
een dvd.
Het netwerkje diende om de lilo aan te passen want hij
was nog Mandriva en nu Debian.  Er zit nu op de oude
schijf een restant van windows op maar die is recent
ook niet erg werkzaam was.

> Sowieso X als root starten -> geen goed idee
> Eigenlijk alles wat je als root doet, behalve
> packages installeren of
> configfiles wijzigen is Niet Goed.

Ik wou eens kijken of ik via root een beter beeld had
over mijn probleem.