xubuntu op oude pc's

Siegfried De Bie s.de.bie op gmail.com
Za Dec 2 14:57:02 UTC 2006

Als je het eenmaal op een xubuntu pc hebt geinstalleerd dan zijn je in
principe gewoon de inhoud van /var/cache/apt/archives kunnen kopieren.
 Hier zitten alle pakketen in die je gedownload hebt.
Als je dan even apt-get update op die andere pc's doet en dan apt-get
install openoffice.org firefox   dan haalt hij ze gewoon uit je
/var/cache/apt/archives dus niet van internet.
Heb je zoiets nodig?
Voor alleen de pakketjes te downloaden op een pc kan je ook gewoon
sudo apt-get install -d firefox
-d staat voor alleen maar ophalen niet installeren.
MVG
Siegfried

Op 02-12-06 heeft H. van Dijk<dijkvan op hccnet.nl> het volgende geschreven: