Filteropties in Synaptic

Jan Claeys ubuntu op janc.be
Di Aug 29 12:07:30 UTC 2006

Op di, 29-08-2006 te 08:59 +0200, schreef Dennis Kaarsemaker:
> [...]

Je wil dus kunnen zoeken op "file patterns", niet enkel op (volledige)
filenames.

> Wat is het nut van die optie?

Lijkt me o.a. handig voor problemen zoals Adrian had.  ;-)

Daarnaast kan dat misschien ook handig zijn voor developers die packages
met bepaalde features willen vinden?

PS: er is wel een manier om zo naar bestanden te zoeken via de
opdrachtregel (zie m'n reply op Adrian).

--
Jan Claeys