Wachtwoord na handmatig/automatisch Suspend

Robert Spanjaard spamtrap op arumes.com
Vr Aug 25 20:33:46 UTC 2006

On Fri, 25 Aug 2006 21:53:35 +0200, Martijn van de Streek wrote:

> Controleer bij Systeem -> Voorkeuren -> Energiebeheer in wat voor 'n
> "soort" slaapstand hij gaat. Dat bepaalt wat er verder gebeurt.
>
> Gewoon beide op hetzelfde zetten, dan zou het hetzelfde moeten doen.

Ze staan allebei op de genoemde stand; Suspend dus. (De keuzemogelijkheden
zijn Do nothing/Suspend/Hibernate.)

--
Regards, Robert                                        http://www.arumes.com