Wachtwoord na handmatig/automatisch Suspend

Martijn van de Streek martijn op foodfight.org
Vr Aug 25 19:53:35 UTC 2006

On Fri, 25 Aug 2006, Robert Spanjaard wrote:

> Is er een manier om het wachtwoord ook na inactiviteit aan te zetten? Ik
> zou natuurlijk de wachtwoordfunctie van de screensaver kunnen gebruiken,
> maar dat doe ik liever niet; ik heb weinig zin om het wachtwoord iedere
> tien minuten in te voeren.

Controleer bij Systeem -> Voorkeuren -> Energiebeheer in wat voor 'n
"soort" slaapstand hij gaat. Dat bepaalt wat er verder gebeurt.

Gewoon beide op hetzelfde zetten, dan zou het hetzelfde moeten doen.

Zo niet: harder werken, zodat je screensaver niet naar voren komt :P