overgang van Mandriva naar Kubuntu

tom vissers tom_vissers_vik op yahoo.com
Za Aug 12 19:57:24 UTC 2006

Momenteel ben ik aan het nadenken om over te schakelen
naar Kubuntu.  Ik ben momenteel goed bekend met KDE
dus zou mijn voorkeur naar de Kubuntu gaan.

Maar dan zou ik mijn linux partitie "formateren" en
moet ik mijn home directory terug opladen via een
backup.  Zou er geen methode bestaan dat /home spaart
van het "formateren" of zou ik mijn /home op een
aparte partitie moeten zetten.  Daar ben ik momenteel
wat voorzichtig mee.
Maar wie weet, ik heb toch al de iso gedownload en
gebrand.  Dus ik kan beginnen.

Met vriendelijke groeten,
Tom Vissers