Foobar2000-vervanger

Robert Spanjaard spamtrap op arumes.com
Za Aug 12 15:23:53 UTC 2006

On Sat, 12 Aug 2006 15:33:12 +0200, Jan Claeys wrote:

> Ik heb even nagekeken, en ik kan hier alleszins ReplayGain waarden
> berekenen én opslaan.
>
> Heb je ook de extra extensies & plugins voor quodlibet geïnstalleerd?
> Mogelijk zit daar de ReplayGain-ondersteuning bij.

Het zit inderdaad in een plug-in. Die had ik wel geïnstalleerd, maar ze
staan standaard allemaal uitgeschakeld.

> Ik vermoed dat de meesten inderdaad gewoon de moeite niet doen om dat te
> proberen afregelen...   ;-)
>
> Dat, of ze gebruiken nog geen gstreamer0.10, natuurlijk (voor xmms/bmp
> bestaat bijvoorbeeld wel een equalizer, weet ik).

Eigenlijk zou er gewoon een equalizer voor gstreamer moeten zijn; dan
hoeft dat niet door de afzonderlijke programma's geregeld te worden. :-)

> (Ik heb ook even op IRC verdere info gevraagd aan de auteurs van quod
> libet, maar die zijn momenteel a/h slapen, denk ik.  Als ik iets van hen
> hoor laat ik het weten.)

Graag, want AmaroK is gewoon irritant. Als ik de tags van een nummer heb
bewerkt, en ik klik op Next of Previous, dan zit ik 35 seconden te wachten
voor de editor van nummer verandert. En dat op een Athlon XP 3200+; ik
vraag me af hoe ze al die cycles volkrijgen bij zo'n simpele operatie.

--
Regards, Robert                                      http://www.arumes.com