dvd fragment

adrien adrien.verlee op edpnet.be
Za Aug 12 16:07:16 UTC 2006


Akkoord, het is off-topic, maar ik stel de vraag omdat het een mij
totaal onbekende wereld is en dus al veel tijd uitspaar mits een
eenvoudig ja of nee antwoord.

Kan je uit een dvd-film een fragment halen (vermoedelijk 1 a 2 minuten)
en dat opslaan in een courant formaat (avi enz.)? Kan dat met DVD::rip?
Of is het nodeloos dat ik mij daarin verdiep? Andere software? Of gaat
dat geheel niet (bv. slechts hoofdstuks gewijze ??)
-- 
adrien





Meer informatie over de Ubuntu-NL maillijst