Foobar2000-vervanger
Jan Claeys
ubuntu op janc.be
Vr Aug 11 16:16:32 UTC 2006
Op vr, 11-08-2006 te 16:35 +0200, schreef Robert Spanjaard:
> Bij Foobar2000 zit de optie gewoon ingebouwd. Selecteer de songs die
> je wilt scannen, maakt niet uit of je mp3 en/of vorbis-bestanden
> selecteert, en het programma doet de rest, op basis van individuele
> tracks en/of albums. En dan kan je natuurlijk ook nog kiezen of tracks
> met een bestaande replaygain-waarde moeten worden overgeslagen of
> opnieuw gescand.
Quod Libet heeft een setting genaamd "Volumenormalisatie" (in het NL),
met de opties "geen", "per song" en "per album (voor audiofielen)".
Dat lijkt me ongeveer wat je wil? :-)
--
Jan Claeys
Meer informatie over de Ubuntu-NL
maillijst