Foobar2000-vervanger
Martijn van de Streek
martijn op foodfight.org
Vr Aug 11 13:11:23 UTC 2006
On Fri, 11 Aug 2006, Robert Spanjaard wrote:
> On Thu, 10 Aug 2006 14:17:04 +0200, Martijn van de Streek wrote:
>
> >> > Banshee?
> >>
> >> Geen ReplayGain, geen equalizer.
> >
> > Zeker wel replaygain. Het gebruikt gstreamer, en gstreamer ondersteunt
> > ze...
>
> Dat is handig met afspelen, maar de tags zullen toch ook in de bestanden
> moeten staan.
Uiteraard. Maar daar heb je de commandline-tool 'vorbisgain' voor (in
het geval van ogg/vorbis)
Martijn
--
Sorry isn't an excuse when you do something stupid on purpose.
------------- volgend deel ------------
Een niet-tekst bijlage is gescrubt...
Naam: signature.asc
Type: application/pgp-signature
Grootte: 191 bytes
Omschrijving: Digital signature
URL : <https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-nl/attachments/20060811/b13e1442/attachment.sig>
Meer informatie over de Ubuntu-NL
maillijst