Fwd: lawaai

Bart bratdaking op gmail.com
Vr Aug 11 10:26:42 UTC 2006


2006/8/6, deFrysk <johan.devries op gmail.com>:
> Ik heb gewoon de update gedaan, incluis verwijdering  totem-xine
> Daarna gewoon weer  sudo apt-get install totem-xine, en klaar  :)
> Kan dus best
>

Heej, Ondertussen is gstreamer-10 uit, wat ik jullie beiden kan
aanraden. Als ik mij niet vergist fixt dit gelijk de problemen met de
sound-applet.
Dus gewoon totem-xine eraf gooien en totem-gstreamer erop zetten. Maar
als xine echt nodig is dan is bovenstaande optie natuurlijk een goede,
alleen minder handige manier.

> * Of kan ik gerust ineens Totem de-installeren, al is Totem een
> standaard voorziening in Ubuntu?
Dat kan wel, alleen is dit een pakket een van de pakketten uit de
ubuntu-desktop, waardoor die ook uitgeschakeld moet worden. Maar bij
een update geeft dat geen problemen geloof ik.

Groet,
Bart




Meer informatie over de Ubuntu-NL maillijst