Foobar2000-vervanger
Adrian Buyssens
abhowitzer op gmail.com
Do Aug 10 13:06:15 UTC 2006
On Wed, 2006-08-09 at 23:45 +0200, Robert Spanjaard wrote:
> Weet iemand een goede muziekmanager voor deze Foobar2000-verslaafde? Ik
> begin me steeds meer aan AmaroK te ergeren. De gebrekkige
> Replaygain-ondersteuning en de traagheid bij het beheren van grote
> (15000+) collecties zijn niet meer van deze tijd.
>
> Ik heb XMMS ook al geprobeerd, maar die kan niet goed met ID3v2-tags en
> VBR omgaan.
>
> --
> Regards, Robert http://www.arumes.com
>
>
>
Ik zou Quod Libet gebruiken...
Zeer gemakkelijk te beheren, doet nooit lastig met grote libraries en ik
vind het een erg aangename interface..
Heeft echter ook geen equalizer, wel een Volume Normalization functie..
Meer informatie over de Ubuntu-NL
maillijst