Op do, 10-08-2006 te 11:06 +0200, schreef paul roeland: > Persoonlijk ben ik erg tevreden over Listen (Gnome) > > http://listengnome.free.fr/ > > er is een dapper repository. Listen was als enige in staat mijn +150 > Gigs aan muziek snel en efficient te indexeren en beheren... Dan zal Quod Libet het waarschijnlijk ook wel kunnen? -- Jan Claeys