Foobar2000-vervanger
Robert Spanjaard
spamtrap op arumes.com
Do Aug 10 08:15:03 UTC 2006
On Wed, 09 Aug 2006 23:45:42 +0200, Robert Spanjaard wrote:
> Weet iemand een goede muziekmanager voor deze Foobar2000-verslaafde? Ik
> begin me steeds meer aan AmaroK te ergeren. De gebrekkige
> Replaygain-ondersteuning en de traagheid bij het beheren van grote
> (15000+) collecties zijn niet meer van deze tijd.
>
> Ik heb XMMS ook al geprobeerd, maar die kan niet goed met ID3v2-tags en
> VBR omgaan.
't Is misschien handig als ik zelf wat opties uitsluit. :-)
Rhythmbox heeft geen equalizer, en XMMS kan niet goed met (mijn)
ID3v2-tags en VBR omgaan.
--
Regards, Robert http://www.arumes.com
Meer informatie over de Ubuntu-NL
maillijst