Foobar2000-vervanger

Robert Spanjaard spamtrap op arumes.com
Do Aug 10 08:15:03 UTC 2006


On Wed, 09 Aug 2006 23:45:42 +0200, Robert Spanjaard wrote:

> Weet iemand een goede muziekmanager voor deze Foobar2000-verslaafde? Ik
> begin me steeds meer aan AmaroK te ergeren. De gebrekkige
> Replaygain-ondersteuning en de traagheid bij het beheren van grote
> (15000+) collecties zijn niet meer van deze tijd.
> 
> Ik heb XMMS ook al geprobeerd, maar die kan niet goed met ID3v2-tags en
> VBR omgaan.

't Is misschien handig als ik zelf wat opties uitsluit. :-)

Rhythmbox heeft geen equalizer, en XMMS kan niet goed met (mijn)
ID3v2-tags en VBR omgaan.

-- 
Regards, Robert                                      http://www.arumes.com






Meer informatie over de Ubuntu-NL maillijst