Op di, 08-08-2006 te 15:57 +0200, schreef Paul van der Vlis: > Nee, maar ik heb wel gezien dat Gnome Baker geen stabiel programma is. > Je kunt beter wat anders gebruiken. Ach ja, Nautilus doet het ook wel wat ik wou doen. Kan het net zo goed de-installeren. -- adrien