Gnome Baker

adrien adrien.verlee op edpnet.be
Di Aug 8 16:56:24 UTC 2006


Op di, 08-08-2006 te 15:57 +0200, schreef Paul van der Vlis:
> Nee, maar ik heb wel gezien dat Gnome Baker geen stabiel programma is.
> Je kunt beter wat anders gebruiken.

Ach ja, Nautilus doet het ook wel wat ik wou doen. Kan het net zo goed
de-installeren.
-- 
adrien





Meer informatie over de Ubuntu-NL maillijst