adrien schreef: > Niet meer te starten. Heb een herinstallatie gedaan, geen advance. > Geen enkele boodschap verschijnt. > > Nog iemand met dit probleemke? Nee, maar ik heb wel gezien dat Gnome Baker geen stabiel programma is. Je kunt beter wat anders gebruiken. Groet, Paul.