Gnome Baker

Paul van der Vlis paul op vandervlis.nl
Di Aug 8 13:57:57 UTC 2006


adrien schreef:
> Niet meer te starten. Heb een herinstallatie gedaan, geen advance.
> Geen enkele boodschap verschijnt.
> 
> Nog iemand met dit probleemke?

Nee, maar ik heb wel gezien dat Gnome Baker geen stabiel programma is.
Je kunt beter wat anders gebruiken.

Groet,
Paul.




Meer informatie over de Ubuntu-NL maillijst