Fotoos importeren

Adrian Buyssens abhowitzer op gmail.com
Zo Aug 6 22:34:00 UTC 2006

Kan dit niet mogelijk een kernel-update zijn?
Heb het al meegemaakt dat na een kernel-update bepaalde
driver-gerelateerde dingen niet meer werkten...
(de driver die via ndiswrapper was geinstalleerd was verdwenen en mijn
NVidia opstelling werkte evenmin, die kernel-update toen was één van de
updates dus het kan evengoed aan iets anders liggen.)