EasyUbuntu

Bart bratdaking op gmail.com
Vr Aug 4 15:56:36 UTC 2006

Op 4-8-06 heeft Ron<r0n op zeelandnet.nl> het volgende geschreven:
> Het nadeel is dan wel, dat je updates van die bronnen gaat missen .......
> Source-O-Matic geeft bronnen die je kunt zien, en die (bij mij) bewezen
> hebben regelmatig updates te plaatsen.
> Het is natuurlijk meer werk, je moet een file editten op een simpele
> manier :-)
>
> Maar goed, ieder het zijne, ik volg de officiele website wel ......
> Ron

Nee niet, hij verwijst naar een server waar de paketten staan
(waaronder in ieder geval de "normale" Ubuntu universe en multiverse
maar ook minimaal een andere). Het script update synaptic daarna (dus
hij neemt updates gewoon mee), waarna de paketten worden
geinstalleerd.

Groet,
Bart