windows 95 en xp samen met geexbox en ubuntu in een multiboot

Arie de Jonge arie.de.jonge op gmail.com
Wo Aug 2 13:24:06 UTC 2006

Tamara Steneker schreef:
> Ik wil windows 95, windows XP, geexbox en ubuntu samen op mijn
> computer zetten. Weet iemand hoe ik dat moet aanpalkken?

beginnen met win95
hierna win xp, deze maakt dan een bootmenu aan waarin je kan kiezen
tussen 95 en xp

met een partitie manager ruimte maken voor je 2 linux distro's

dan je linux distro's er opzetten, tijdens installatie kan je de vrije
ruimte indelen voor je linux distro's

grub maakt een bootmenu aan waar alles in komt, je linux en win systemen

--
"You can blow out a candle, but you can't blow out a fire. Once the flames begin to catch the wind will blow them higher" Biko, Peter Gabriel