windows 95 en xp samen met geexbox en ubuntu in een multiboot

Vincent imnotb op gmail.com
Wo Aug 2 13:16:33 UTC 2006

Als je ze allemaal op CD hebt kun je gewoon de Ubuntu CD in je computer
doen, en bij het installeren je harde schijf in vier partities opdelen en op
een daarvan Ubuntu zetten. Dan de anderen installeren op die andere
partities. Ik weet alleen niet hoe Windows en GeeXboX met die partities
omgaan.

Trouwens, volgens Wikipedia (
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Linux_distributions):

LiveCD <http://en.wikipedia.org/wiki/LiveCD> media center distribution,