migratie

Martijn Vermaat mvermaat op cs.vu.nl
Wo Apr 26 10:49:02 UTC 2006

> Cedega lijkt enkel (oppervlakkig gekeken) voor spellen te zijn. Daar doe
> ik niet aan mee :-)
>
> Ik gebruik nu Cross Over Office, omdat ik echter gebonden lig aan die
> niet herkende scanner maak ik er geen 100% gebruik van.

Pardon, ik dacht inderdaad ook aan Cross Over
Office, maar zei per ongeluk Cedega ;)

> Mocht de Linux-gemeenschap daarvoor een oplossing vinden...

Zolang je Linux je scanner niet kunt laten
herkennen zul je met Wine (of COO) ook niet
ver komen denk ik.

Zoals gezegd, ik verwacht dat een volledige
Windows installatie in VMWare (of een andere
virtuele machine) je scanner wel kan zien.

--
Martijn Vermaat

Student Computer Science
Vrije Universiteit, Amsterdam