Volume control

Roelof de Groot roelof op grinroth.nl
Di Apr 25 20:07:39 UTC 2006

Hmm, dit lijkt niet te helpen helaas.
Heb dit gedaan, vervolgens een alsa-utils restart, maar geen effect.

Erg vreemd vooral omdat na de install van (toen) flight 6 werkte het wel
ok.
En nu ineens is master maar 2 speakers :s
Vreemd.
Heb dit namelijk nog nooit eerder gehad, mijn pc heeft een dual-boot met
Gentoo Linux en daar heb ik dit probleem niet.
Ook met eerdere versies van Ubuntu ben ik hier nooit tegenaan gelopen.

Nou ja, zal ff zien of ik een bug kan filen anders, Tenzij iemand nog
andere ideeen heeft?
Zijn de gnome volume settings ook te resetten misschien?

Roelof.