Leafnode installeren

Mark Schouten mark op prevented.net
Ma Apr 24 18:32:43 UTC 2006

On Mon, Apr 24, 2006 at 08:17:00PM +0200, Robert Spanjaard wrote:
> Als ik verbinding wil maken via 127.0.0.1 op poort 119, zit die poort
> gewoon dicht.
>
> Wat moet ik nu nog doen om Pan en Leafnode vriendjes te laten worden?

Ik heb even leafnode geinstalleerd, en het lijkt mij een dependency-bug.
Als ik leafnode installeer maakt hij wel een inetd.conf aan, maar het
package inetd is niet geinstalleerd. IMHO zou dat een dependency moeten
zijn.

Type maar eens apt-get install inetd, dan werkt het opeens. Bij mij
althans, met Dapper.

Mark