Ubuntu NL op SANE

Nico Veenkamp nico op veenkamp.nl
Zo Apr 16 09:43:09 UTC 2006

Dennis,

Op za, 15-04-2006 te 16:30 +0200, schreef Dennis Kaarsemaker:
> Op 17 mei, van 18:30 tot 22:00 is in Delft de Free Software Bazaar van
> de SANE conferentie ( http://www.sane.nl/sane2006/bazaar.html ). Ik ga
> daar zeker heen, ook om een praatje te geven. Maar er zijn meer mensen
> nodig, want we hebben ook een 'booth' tot onze beschikking.
>
> ** Wie gaat er mee? **

Tegen die tijd ben ik, als het goed is, uit het gips en weer enigszins
mobiel. Ik zet het in mijn agenda. Ben best bereid om een uurtje achter
de tafel te staan.

> Ik heb vandaag stickers en folders ontvangen, ook zijn de nodige CD's
> nog wel bij elkaar te sprokkelen (ben er zelf bijna doorheen, maar ik
> weet van een paar verspreiders dat ze nog genoeg hebben).

Indeed. Zullen we ook een aantal Dapper 'Flight-X' CD's branden en
meenemen om uit te delen? We moeten tenminste een computer in de 'booth'
waarop we DAPPER kunnen laten zien.

Het wordt weer tijd voor een wiki pagina op Ubuntu.com om dit te
coördineren. Agreed?

Nico Veenkamp
Open Source Solutions for Internet (OSSFI)
T: 06-53193353
E: nico op veenkamp.nl
W: http://www.ossfi.nl