upgrade van Breezy naar Dapper probleempje...

Patrick Coeman patrick.coeman op 171.be
Di Apr 4 14:08:08 UTC 2006

Ik deed de dist upgrade van breezy naar dapper en alles loopt gesmeerd
behalve 1 ding:

Als ik een mail maak met TB dan wordt die probleemloos verzonden. Als ik
op een mail reply dan geraakt die niet buiten: Timeout de smtp server
kan uw mail niet verzenden. Ik heb 2 adsl lijnen bij verschillende ISP's
en via ieder van hun smtp server lukt het niet. Ik heb ook enkele eigen
servers en daar kan ik ze ook niet afleveren (beide ADSL lijnen hebben
geen blokkering op externe smtp servers. Dus alle nieuwe mails kan ik
gewoon afleveren op alle 4 de smtp servers. antwoorden, doorzendingen,
etc niet. Het knippen en plakken van de inhoud van antwoorden of
doorzendingen naar een nieuwe mail geeft dezelfde foutmelding. De boel
compleet overtypen zonder gelnipte tekst lukt wel.

Iemand een idee?