ubuntu-nl Digest, Volume 10, Nummer 14

Martijn van de Streek martijn op foodfight.org
Di Sep 27 20:32:12 UTC 2005

On Tue, 27 Sep 2005, Angelo Machils wrote:

> * is het iemand gelukt om een Palm (Tungsten E2) te laten praten met
> Ubuntu? Ik heb de Wiki hierover gevolgd, maar het werkt niet in mijn
> geval. 'lsusb' geeft de Palm aan, maar er kan geen verbinding opgebouwd
> worden.

Zet het "palm sync" icoon op je paneel, en druk op de hotsync-knop op je
palm. Dan zou het eea moeten gaan piepen en werken.

Zo werkt het althans voor mijn Tungsten W.

> * hoe moet ik een Bluetooth headset en mobiele telefoon laten
> communiceren met de box? Vwb de headset heb ik de 'handleiding' gevolgd,
> maar ik krijg foutmeldingen bij het compileren van BTSCO.

Niet. Er is basis-ondersteuning in breezy, maar dat is (voor zover ik weet)
nog steeds een hoop gepruts.

> * voorheen draaide ik een redhat based systeem en heb een fwbuilder file
> die ik dus weer wil gebruiken. Echter, de versie voor Hoary is 2.03,
> terwijl de file gemaakt is in de laatste versie van FWBuilder, nml 2.07.
> Ik heb van http://mirrors.xmission.com/ubuntu/pool/ de nieuwste versie
> gedownload, maar kan ik deze updaten met dpkg, zonder dat dit later
> problemen oplevert als ik een apt-get upgrade doe?
> Overigens kan ik op die site niet de 2.07 versie vinden van libfwbuilder.

Geen daemons = geen poorten open = geen firewall nodig.

Onzin. Onze zwarte heli is keurig geleend van de UN World Government, en dat
is niet gebonden aan nationale milieuwetgeving.
	- JHM