[Breezy]: een wifi driver door een andere vervangen

Alexander Volovics awol op home.nl
Ma Sep 19 20:17:27 UTC 2005

Hallo,

Ik heb een prism 2.5 wifi pcmcia kaart.

Bij het installeren van Breezy werd hiervoor de 'orinoco' driver
geinstalleerd. Dit werkt.

Maar nu zie ik dat de Breezy kernel ook de 'hostap' driver bevat.
Omdat de 'hostap' driver meer kan de de 'orinoco' driver zou ik
de 'orinoco' driver willen vervangen door de 'hostap' driver.

Ik heb een aantal dingen geprobeerd om dit voor elkaar te krijgen
maar aangezien ik niet precies door heb hoe een en ander in Breezy
geconfigureerd is lukt het me niet.

Kan iemand me de noodzakelijke stappen vertellen om de ene driver
door de andere te vervangen.

Groet
Alexander