HardwareSupportComponentsPrinters - Ubuntu Wiki

Martijn van de Streek martijn op foodfight.org
Wo Sep 14 06:37:05 UTC 2005

On Tue, 13 Sep 2005, Adrien Verlee wrote:

> Weet je soms of dit ook zo is voor de scanners? Ik heb een HP scanjet
> type 4670, en wordt klaarblijkelijk niet ondersteund (volgens sane).

Scanners zijn inderdaad rare dingen, elke week komt er een nieuw ttype
uit met een andere chip die wel/niet supported is door sane.

http://www.sane-project.org/contrib.html

De carrière van de archeoloog ligt in puin.