muis

Adrien Verlee a.verlee op easynet.be
Do Sep 8 12:42:20 UTC 2005

Lap. Daarjuist liep de muis alweer vast in Evolution. Het lijkt of ik de
muis niet te snel mag bewegen.

Maar goed, weet nu hoe ik mij redden moet. Een andere muis overweeg ik
nog niet.

Maar misschien is het te overwegen via procesbeheer de vastgelopen muis
te killen. In het procesbeheer zie ik geen namen die ik kan associeren
met een muis. Weet iemand hoe dat proces heet?

En als de muis dan dood is geslagen, hoe start je het dan terug? Is dat
via de bewuste naam in het terminal venster. Of gaat dat niet en moet de
sessie herstart worden?
--
Adrien - Quoten is efficiƫnt !
www.a.verlee.easynet.be/ - database, tekst, ...