Onderwerp : Breezy installeren

Auteur : Jan Claeys
E-mail : janc+ubuntu op lugwv.be
Datum : Ma Okt 31 17:27:14 CST 2005

Op ma, 31-10-2005 te 23:13 +0100, schreef Jos Herni:
> Op de cd staat geen Nederlandse taalmodule. Die moet dus worden
> opgehaald met een werkende internetverbinding. Als dat tijdens install
> niet lukt dan kan je het beste Ubuntu in het Engels installeren en als
> alles klaar is alsnog Nederlandse taal toevoegen.

Als er bij het installeren geen internet-verbinding is, zal er normaal
ook geen poging gedaan worden om iets van het internet te downloaden.

Het enige wat ik zo meteen kan bedenken is dat er eerst wel een
internet-verbinding gevonden wordt, maar dat die later daarna niet meer
bruikbaar is om één of andere reden?

--
Jan Claeys