mysql 4.1.12 & connector/J 3.1.x

Marc Portier mpo op outerthought.org
Ma Okt 24 10:26:03 UTC 2005

Hoi,

ik ben op zoek naar de juiste locatie om een probleempje met de mysql
package (sinds breezy) aan te kaarten

ik heb dit geprobeerd:
http://ubuntuforums.org/showthread.php?p=424347#post424347

maar daar is duidelijk niemand die het oppikt (wat me niet echt verbaast
want ik vond dat forum dan ook enkel het minst slechte voor deze topic)

iemand hier een suggestie voor een betere plaats om hierover te praten?
(waar troepen de mysql (of toch meer server-gebaseerde) package
maintainers samen? )

groetjes,
-marc=
--
Marc Portier                            http://outerthought.org/
Outerthought - Open Source, Java & XML Competence Support Center