Fout in base-config tijdens Kubuntu Breezy install

Didier Collard didiercollard op gmail.com
Zo Okt 23 16:00:51 UTC 2005

Vandaag ben ik eindelijk (na wachten op het downloaden) begonnen met
installeren van kubuntu. (eerst stond er ook kubuntu op, maar dat was
de dev release van breezy en toen was er op een of andere manier iets
fout gegaan in het systeem waardoor veel progs niet meer  werkten,
daarom ben ik met een clean install begonnen) Alles ging goed, er was
alleen een foutmelding bij het kopieƫren van de resterende pakketen.
(de deb files van kde e.d.)
Toen startte het systeem goed opnieuw op, hiernaa kwam een foutmelding
in base-config. Toen  heb ik ge apt-get update en vervolgens sudo
base-config gedaan. Dit werkt wel maar base-config installeerde maar
10 pakketen (vertalingen en locales).

Daarom heb ik nu apt-get install ubuntu-standard en kubuntu-desktop
gedaan. (hij is er nu mee bezig) Weten jullie of nu alle pakketen
geinstalleerd worden, op dezelfde manier wat base-config had moeten
doen?

--

Didier Collard