Onderwerp : installeren software

Auteur : Arie de Jonge
E-mail : arie.de.jonge op gmail.com
Datum : Vr Okt 21 13:19:18 CDT 2005

Mo Pringles wrote:

> dpkg -i *.deb

nerolinux is gelukt, moest alleen eerst libgtk1.2 installeren, gizmo
project nog niet, hier heb ik libsipphoneapi voor nodig. van de week
eens kijken op de site van gizmo project.

een installer zoals in windows zou toch wel leuk zijn :)

--
"By still waters I lay down with the lambs, In pastures green I made peace with my soul. And I cared not for the night , While my guiding star shone bright . By still waters I lay down" Lay down , the Strawbs