Onderwerp : De storm Breezy

Auteur : David Jacobs
E-mail : davidbe op gmail.com
Datum : Ma Okt 17 08:38:30 CDT 2005

2005/10/17, Martijn van de Streek <martijn op foodfight.org>:

> Heb je de Upgrade Notes gelezen? Die staan op
> https://wiki.ubuntu.com/BreezyUpgrade

Dit was mijn eerste distro-upgrade en die is eigenlijk tamelijk
feilloos verlopen. Maar al bij al  heeft de upgrade minder dan 2 uur
in beslag genomen - vanaf het het opstarten van Synaptic en install
via internet. Way to go!

Wat spijtig genoeg niet op die pagina staat, maar met google wel
gevonden, is dat de fonts van X naar een andere map zijn verplaatst,
zodat manueel /etc/xorg.conf moest aangepast worden.

Eventueel was dat het probleem? Oplossing:
http://www.linuxquestions.org/questions/history/373160

Mvg,
David