installeren

Adrien Verlee a.verlee op easynet.be
Ma Nov 28 23:40:53 UTC 2005

Op ma, 28-11-2005 te 21:38 +0100, schreef Martijn Vermaat:
> Mijn ervaring is dat SpeedTouchConf de gemakkelijkste
> oplossing is: http://steve-parker.org/speedtouchconf/
>
> Installatie is snel te doen en goed beschreven op de
> website. Ik zou wel aanraden eerst te verwijderen wat
> je eerder geprobeerd hebt om je USB modem draaiende te
> krijgen.

En mijn ervaring is dat die usb modems (is het zo een blauw/groene
platte vis?) één puinhoop van ellende zijn.
Ik zou zeggen doe je zelf en linux een plezier, gooi dat ding buiten en
koop een modem die je aansluit op een kaart die je in de pc steekt.

Hoe dat soort van modem en netwerkkaart weer juist heet ontgaat mij nu.
Maar de kenners hier weten dat zo te zeggen. Zelf werk ik hier met een
speedtouch 510 en een SMC kaart, Ethernetkaart, 'k weet het weer!

Het enige nadeel dat ik kan bedenken, is het open schroeven vd pc kast
en het plaatsen vd kaart. Maar daarna zal je je geluk niet op kunnen :-)
--
Adrien - Quoten is efficiënt
www.marxists.org/nederlands/index.htm Laat je niet kisten, heb klasse!