Helpfunctie Open Office 2 in Synaptic

Jan Claeys janc+ubuntu op lugwv.be
Wo Nov 16 17:31:44 UTC 2005

On wo, 2005-11-16 at 11:26 +0100, Bart de Koning wrote:
> Dat lijkt me een goede om op te nemen in de wiki!

Ja, voeg maar toe.  :-)

> of is het nl pakket zodanig aan te passen dat die symlink automatisch
> wordt gecreeerd, alhoewel dat misschien een beetje veel gedoe is voor
> een tijdelijk probleem?

Ik denk niet dat de developers dat willen, tenzij het een algemene
oplossing wordt die tijdens het package build proces automatisch
toegepast wordt voor alle talen waarbij (nog) geen help zit.

NB: de NL help is upstream in "review" momenteel (nakijken op fouten,
onvertaalde stukken, etc.).

--
Jan Claeys