Mensen die de Ubuntu breezy Badger op Oldworld macs hebben ??

Marc Coevoet marcsje op fulladsl.be
Ma Nov 14 22:04:51 UTC 2005

Op 14-nov-05 om 22:42 heeft Peter Lieverdink het volgende geschreven:

> Zolang je 10.1 of 10.2 draait doet ie ut wel.

hmm, de Rev A is een raar geval ...

Mijn dealer (apple) gaf me ram, maar dat is slechter dan wat ik heb ...
xlr8yourmac heeft genoeg problemen met de rev A ...

> Waarom zou je een extra prijs betalen voor hardware die Apple heeft
> uitgezocht als je voor minder geld zelf een AMD64 systeem kunt bouwen?
> (Als je toch niet van plan bent OSX te draaien?)

Ik zou os x gebruiken als "domme" gebruiker,
een linux aan de kant houden als experiment/ om soft te
proberen die niet voor os x werkt/gecompileerd raakt ...
(maar ik zou ook kunnen overschakelen naar linux natuurlijk ..)
Ik ken wel quasi niks van PC hw, maar ken al een
kleine verkoper, die een linux fan is ...  (Poperinge,
www.scp.be )
Ben wel gewoon mijn macs te ontmantelen...
(netbsd op 68k 16Mhz Colour Classic etc)