Vechten met spamassassin en evolution

Jan Claeys janc+ubuntu op lugwv.be
Vr Nov 11 17:09:37 UTC 2005

On do, 2005-11-10 at 23:14 +0100, Jeroen van Splunder wrote:

> Ik heb hetzelfde ervaren. Thunderbird was vrij snel getraind, maar Evolution ziet niks als troep.
>
> Er zijn wel enkele bugs over op de bugzilla, maar daar staat niet veel in.

Hm, bij mij werkt die spamfilter in Evolution helemaal niet, maar ik heb
dan ook nog geen poging gedaan om spamassassin of bogofilter of een
andere externe spamfilter te configureren.  Dat kan IMHO echter ook niet
de bedoeling zijn voor een desktop-systeem...

Thunderbird heeft een eigen ingebouwde spamfilter, die inderdaad
redelijk goed werkt.

--
Jan Claeys