Onderwerp : Strepen

Auteur : Agapè-Leiden
E-mail : leiden op agape.nl
Datum : Do Nov 3 08:36:13 CST 2005

Beste Jan,

Het inlogscherm stoort er zitten strepen op van boven naar beneden. Als ik
ingelogd ben en het scherm op 1024x768 zet of hoger stoort het scherm
vreselijk. Naar beneden zetten van de resolutie is een verbetering. Hoe
lager de resolutie hoe minder storing.
Maar dat werkt niet prettig.
Ik gebruik Breezy op een pentium II

Groet
Ruud
Uiteindelijk is 'uitkijken met oversteken' het enige wat echt goed is voor
de gezondheid.

Op do, 03-11-2005 te 14:41 +0100, schreef Agapè-Leiden:
> Het volgende wat zich voordoet zijn strepen die verticaal over scherm
lopen.
> Ik heb gezicht op forums maar ik kom niet verder dan dat anderen er ook
last
> van hebben. Echte oplossingen vond ik niet.
> Wie wel??

Wat bedoel je precies met "verticale strepen die over het scherm lopen"?

--
Jan Claeys