Doorst.: Re: Nieuw

Jan Claeys janc+ubuntu op lugwv.be
Do Nov 3 00:23:11 UTC 2005

Op wo, 02-11-2005 te 11:51 +0100, schreef Bart de Koning:
> Ik zal er aan proberen te denken :-). Moet wel zeggen dat je bijzonder
> lui wordt van gmail. Die ordent je mail al direct in discussies,
> waardoor bij het openen van de mail de context en de geschiedenis
> direct duidelijk is, waardoor ik denk ik afentoe vergeet te quoten.

De meeste mail-clients doen dat, maar dat gaat niet altijd goed (door
mensen die een brakke mail client gebruiken), en daarnaast moet je dan
altijd nog de andere berichten in die draad gaan herlezen (als een
antwoord geen quote bevat) of eerst onderaan het bericht gaan lezen (bij
een top-post).

Voor wie maar 5 mails per dag leest is het misschien niet zo moeilijk om
te onthouden waar een bepaalde discussie over ging, maar als je ergens
tussen de 200 en 2000 mails per dag (dwz, na het filteren van spam en
virussen!) krijgt is dat iets minder evident...   ;-)

--
Jan Claeys