partimage

Adrien Verlee a.verlee op easynet.be
Di Nov 1 23:27:04 UTC 2005

Op di, 01-11-2005 te 21:04 +0100, schreef Adrien Verlee:
> Partimage komt vertellen dat er een inode ontbreekt. Ik weet geeneens

De probleemkes hier (o.a. eeuwig durende 'calculating dependencies' en
dergelijke, win schijven die niet (goed)herkend werden) hebben wellicht
te maken met een harde schijf met fouten. Mijn vermoeden is nu bevestigd
(bij toeval verdorie een vergeten diagnose programma vd fabrikant
gevonden).

M.a.w. er gaat een nieuwe schijf in. Maar mijn vraag is eigenlijk:

Stel dat ik ga voor twee fysieke harde schijven (geen idee qua kostprijs
vandaag) dan kan ik toch win op de eerste (c-schijf) zetten, en van c de
tweede (met dan linux daar op) starten, ja toch?
--
Adrien - Quoten is efficiƫnt
www.marxists.org/nederlands/index.htm Laat je niet kisten, heb klasse!