Grote website update

Dennis Kaarsemaker dennis op kaarsemaker.net
Ma mei 30 16:43:52 UTC 2005

On ma, 2005-05-30 at 18:33 +0200, Ronald van Engelen wrote:

> Ik hoop dat je zoiets bedoelt:

Zeker, dank je!

> Jammer :(

Ooit, als de tijd rijp is, ga ik er een echt public iets van maken
(nette XML is een grote stap daarin), je kunt wel iets oudere versies
van Mirage op mijn homepage vinden, maar zoals ik al zei stelt dat qua
XML bar weinig voor, de uitdagingen tot nu toe waren voor mij vooral het
maken van het template deel, de authenticatie (passport achtig) en het
efficient houden van het geheel (oa. caching).
--
Dennis K.
  - Linux for human beings: http://www.ubuntulinux.org