hoary

Martijn van de Streek martijn op foodfight.org
Di Mrt 22 22:52:06 UTC 2005

On Tue, 22 Mar 2005, Adrien Verlee wrote:

> Lees zo net in usenet dat Hoary binnen een week of twee uitkomt.
> Vraag: heeft het zin om dan nog allerlei multimedia codecs en weet ik
> veel te instaleren in warty, of komt dat automatisch goed met de
> upgrade?

Ga gerust je gang.

> Nu kan ik b.v. geen avi bestand afspelen dat mij is toegezonden. Ik
> kan nu niet meer zeggen wat er mis is, omdat ik nu terug zit in
> windows.

Dat is meestal geen probleem met ubuntu, maar met de idiote
patent-regelgeving en gesloten formaten van andere softwarefabrikanten
(ik zal geen namen noemen :))

Lees http://wiki.ubuntu.com/RestrictedFormats eens voor meer
achtergrond.

When a cow laughs, does milk come out of its nose?