upgrade naar Hoary

Ronald van Engelen vrijschrift.org op lacocina.nl
Wo Mrt 16 00:02:36 UTC 2005

Op di, 15-03-2005 te 21:38 +0100, schreef adrien:
> Door een job die dringend moest geklaard heb ik weken geen tijd gehad om
> te besteden aan Ubuntu. Kortweg, ik heb Warty niet kunnen
> 'vernederlandsen' alsook enkele andere zaken nog niet kunnen aanpassen.
>
> Nu is mijn vraag wat ik best doe, in Warty alles verder op punt zetten.
> Of beter direct upgraden naar Hoary?

Alhoewel ik dit moment nog last heb van lelijke kernel-bugs (combinatie
SATA-DVD op een PIIX met libata), werkt de rest (Gnome, OOo en Mozilla)
al goed *en* bijna compleet vernederlandst ;)

Voor zover ik kan overzien zijn alleen gksudo en de (nieuwe)
update-manager nog niet vertaald. Aangezien rosetta nog steeds last
heeft van de 'System error occured'-bug, kunnen we die op dit moment
niet vertalen.

Ronald