Hoary Preview: zijn er nog vertalingen mogelijk

Martijn van de Streek martijn op foodfight.org
Ma Mrt 7 11:32:04 CST 2005

On Mon, 07 Mar 2005, Reinout van Schouwen wrote:

> gnome-volume-manager voor GNOME 2.10 is sinds 20 februari al 100%
> vertaald: http://nl.gnome.org/status.php?gnomeversion=gnome-2.10
>
> Als ubuntu die vertalingen niet bijwerkt is dat dus echt een probleem
> daarzo.

gnome-volume-manager is waarschijnlijk vandaag ge-update, samen met de
rest van Gnome (die naar 2.10 gaat).

En als in de "final" nog wat vertalingen ontbreken die WEL in de final
gnome tarballs zitten (daar haalt seb128 we het tenslotte vandaan), dan
ga ik HEEL hard zeuren.
Voordeel is dat het makkelijk te updaten is met de losse langpacks.

> *zucht* Zo wordt het niks met Ubuntu als zijnde de distro die laat
> zien hoe goed GNOME wel niet is... :(

Ja, vooral als de GNOME-mensen het al zo goed/lang eens zijn over hoe
dat menu moet heten en hoe het eruit moet zien. Is dat menu upstream wel
vertaald dan (en hoe heet het daar?)

Ach, liever obsolete dan helemaal niet leet!
	- jtv