prullenbak

Dennis Kaarsemaker dennis op kaarsemaker.net
Ma Jun 27 16:42:18 UTC 2005

On ma, 2005-06-27 at 17:59 +0200, Adrien Verlee wrote:

> Begrijp ik je goed dat als deze pc zou gebruikt worden door twee mensen,
> en ik heb de meeste rechten, dat ik dan een programma kan draaien vd
> andere als root? Of bedoel je wat anders? Of is dat enkel als je in een
> netwerk zit?

Als je het wachtwoord weet van iemand kun je met dit programma een
programma uitvoeren met de rechten van die persoon.

Als je de standaard Ubuntu sudo-rechten hebt kun je dat sowieso, maar
dat terzijde.
--
Dennis K.
  - Linux for human beings: http://www.ubuntulinux.org