Office97 agenda exporteren naar Evolution

David Jacobs davidbe op gmail.com
Do Jun 23 13:29:07 UTC 2005

2005/6/23, Adrien Verlee <a.verlee op easynet.be>:
> Misschien heb ik hier meer succes.
>
> Zoek mijn agenda in van Outlook in Office97 te importeren in Evolution.
> Het adresboek was een fluitje van een cent. Maar de agenda lukt niet
> wegens niet compatibel bestandsformaat.
>
> Iemand een idee?

Wel, misschien kan ``outport´´[1] je helpen. Ik heb het zelf niet
geprobeerd en de laatste release is van 2003 dus misschien ook
``outdated´´. ;-) Probeer het eens en laat ons weten of het lukt!

Cheers,
David

[1] http://outport.sourceforge.net/