Vreemd gedrag

patrick coeman patrick.coeman op 171.be
Zo Jun 19 18:44:16 UTC 2005

bedankt, dat was inderdaad de eenvoudigste oplossing. Maar waarom moet
ik dat regelmatig opnieuw instellen ?

--
171.be
Patrick Coeman

Security met ISO-17799 als leidraad
GNU-Debian Linux - OpenBSD & FreeBSD
Hardware Servers (rackmounting of klassiek)
Werkstations
Upgrade van bestaande hardware voor minimale TCO
Auditing van bestaande sites
WiFi, van implementatie op de werkplek tot verbinden van sites
*SDL aansluitingen en abonnementen (Evonet & RealDSL)
Alle software